Aspekty techniczne
Na tylnej oponie zastosowano doskonałą mieszankę 3LC + Cap and Base, wzbogaconą o innowacyjne technologie polimeru RC, Nano Pro-Tech, Silica RICH, HTSPC i Ultimat EYE. Dzięki temu zyskujesz pewność doskonałej przyczepności i płynnej jazdy po suchych i mokrych nawierzchniach – nawet na wyjątkowo długich trasach i przy dużej prędkości.








Nowy układ rowków o zoptymalizowanym wskaźniku L/S (Land/Sea) i zwiększonej sztywności wzoru skutkuje najdłuższymi przebiegami w tej kategorii i wyjątkowymi osiągami na mokrym podłożu. Przedni pas poprzeczny oraz tylny pas Mono-Spiral zapewniają elastyczną strukturę oraz możliwość montażu na lekkich i ciężkich motocyklach.
Kontynuacja kształtu opony T32 zapewnia optymalną przyczepność i pewność jazdy – znane już z poprzedniego modelu. Dzięki temu możesz sprawnie pokonywać nawet ostre zakręty bez utraty stabilności i zmniejszasz powierzchnię poślizgu – co przekłada się na to, co najważniejsze dla każdego kierowcy, czyli wyższe bezpieczeństwo na drodze.

Sztywność przedniej części opony jest taka sama jak w modelu przeznaczonym dla motocykli wagi średniej i ciężkiej T32GT – o lepszych właściwościach technicznych i innej rzeźbie bieżnika. Przekłada się to na wyższe przebiegi i pewniejsze prowadzenie. Z kolei konstrukcja tylnej opony znajduje się pomiędzy modelami T32 Standard i GT – to optymalna sztywność wzoru, która gwarantuje stabilne, delikatne prowadzenie i poczucie bezpieczeństwa.

PRZÓD




TYŁ





Zobacz, jak opony BATTLAX T33 sprawdzają się w praktyce!
Wyjątkowa konstrukcja opon BATTLAX SPORT TOURING T33, zapewniająca o 47% większy przebieg1


Obszar poślizgu powierzchni styku


Porównanie przebiegu (indeks)

Niezwykła mieszanka
Nowa mieszanka polimeru gwarantuje najwyższą trwałość opon, które są bardziej odporne na ścieranie i inne uszkodzenia.




- Opony T33 wymagają o ok. 10% mniejszego kąta skrętu kierownicy podczas pokonywania zakrętów w porównaniu do T322.
- Dzięki temu zmniejszają się drgania kierownicy przy takich trudnych manewrach.
- Stabilny kąt skrętu daje Ci większą stabilność na mokrej nawierzchni na zakrętach i zapewnia znacznie wyższe bezpieczeństwo jazdy.






1 Badanie przeprowadzone w listopadzie 2023 roku na Sardynii (Włochy) na motocyklu marki Kawasaki Z1000SX.
2 Badanie przeprowadzone w czerwcu 2024 roku na Poligonie Bridgestone na motocyklu marki BMW R 1250 RT.