Aspekty techniczne
Zastosowanie dużej powierzchni przekroju poprzecznego i małej długości podziału: zwiększenie powierzchni przekroju poprzecznego o 30% w porównaniu z A41. Krótsza długość podziału w celu zwiększenia, wraz z większą średnicą opony, liczby klocków rozmieszczonych na obwodzie.
Przeprojektowanie wymiarów opony, aby zwiększyć całkowitą liczbę klocków na oponie.
Zwiększenie zarówno sztywności, jak i wytrzymałości mieszanki w porównaniu z terenowo-drogową oponą Battlax Adventure A41, aby zapewnić równowagę pomiędzy wytrzymałością a osiągami terenowymi.
Technologia zapobiegania nieregularnemu zużyciu Anti-Irregular Wear: Technologia A-IW polega na zmniejszeniu stopnia zużywania się przednich i tylnych krawędzi klocków na krawędzi spływu klocka dzięki jego odkształcaniu się pod wpływem ograniczeń związanych z siłą hamowania.
Nowy profil klocka przeciwdziała odkształceniu i zapewnia wytrzymałość opony.
osiągi EKSPLOATACYJNE
GAMA
*UM: możliwość instalowania z dętką, jeżeli zastosowano obręcz dętkową.