BATTLAX ADVENTURE A41

NOWY SPOSÓB
NA PRZYGODĘ

Kompletny pakiet właściwości
towarzyszący Ci na całym szlaku.

Battlax Adventurecross AX41 to opona terenowa typu Trail Off-Road od Bridgestone. Umożliwi jazdę dowolną drogą i pozwoli Ci cieszyć się jazdą, nawet podczas podróży w nieznane!

Użytkownikom motocykli o średnich i dużych pojemnościach zapewniamy autentycznego kompana na trasie, gdzie pewność oraz wyczucie kontaktu są kwestiami kluczowymi. Przyczepne opony na każdą pogodę i do każdego rodzaju nawierzchni zabiorą Cię wszędzie, gdzie zechcesz.

Aspekty techniczne

Dzięki wielowarstwowym mieszankom (3LC) w przedniej i tylnej otponie, zastosowaniu technologii CAP & BASE, a także dzięki innowacyjnemu wzorowi oraz rozmieszczeniu rowków osiągnięto wydajniejszy sposób odprowadzania wody, lepszą przyczepność w trudnych warunkach i większą odporność na zużycie.

Wzór na przedniej oponie charakteryzuje się zwiększonym współczynnikiem nacięć w obszarze barku i zmniejszonym w obszarze środkowym. Ułatwia to osiąganie stabilności przy wysokich prędkościach, tak potrzebne do stawiania czoła najbardziej niebywałym drogom.

Wzór na tylnej oponie, z kątem nachylenia rowka przystosowanym do odprowadzania wody, zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni podczas jazdy w linii prostej i przy pokonywaniu zakrętów.

Zastosowanie pojedynczego spiralnego opasania (MSB) wraz z nową konstrukcją pokrowca zwiększyło o 5% obszar kontaktu opony z podłożem oraz o 9% lepszą trakcję i o 8% szybsze pokonywanie okrążeń na mokrym podłożu.

opona
przednia

Główny nacisk na odprowadzanie wody, a także równowagę pomiędzy odkształcaniem a sztywnością.

  • Zwiększony współczynnik nacięć w obszarze barku
  • Niski, zmniejszony współczynnik nacięć w obszarze środkowym

Korzyści

  • Udoskonalone
    odprowadzanie
    wody
  • Stabilność podczas jazdy w linii prostej oraz przy pokonywaniu zakrętów
  • Reaktywność oraz wydajność
Konkstrukcja opony
Mieszanka opony
Ciśnienie

Analiza kontaktu Ultimate Eye wskazuje na lepszy rozkład ciśnienia oprócz ulepszonego obszaru kontaktu opony z podłożem.

Obszar kontaktu opony z podłożem (CA=30°)
Prędkość okrążenia na mokrej nawierzchni (INDEKS)
Współczynnik tarcia na mokrej nawierzchni (INDEKS)

opona
tylnA

Główny nacisk na odprowadzanie wody, a także równowagę pomiędzy odkształcaniem a sztywnością.

  • Zwiększony współczynnik nacięć w obszarze barku
  • Kąt nachylenia rowka przystosowany do odprowadzania wody.
  • Duży blok w części środkowej

Korzyści

  • Udoskonalone
    odprowadzanie
    wody
  • Zwiększona
    lekkość
    prowadzenia
  • Zwiększona reaktywność
    i kontrola graniczna
Konkstrukcja opony
Mieszanka opony
Ciśnienie

Analiza kontaktu Ultimate Eye wskazuje na lepszy rozkład ciśnienia oprócz ulepszonego obszaru kontaktu opony z podłożem.

Obszar kontaktu opony z podłożem (CA=30°)
Prędkość okrążenia na mokrej nawierzchni (INDEKS)
Współczynnik tarcia na mokrej nawierzchni (INDEKS)

osiągi EKSPLOATACYJNE

GAMA

*UM: możliwość instalowania z dętką, jeżeli zastosowano obręcz dętkową.