Aspekty techniczne
Dzięki wielowarstwowym mieszankom (3LC) w przedniej i tylnej otponie, zastosowaniu technologii CAP & BASE, a także dzięki innowacyjnemu wzorowi oraz rozmieszczeniu rowków osiągnięto wydajniejszy sposób odprowadzania wody, lepszą przyczepność w trudnych warunkach i większą odporność na zużycie.
Wzór na przedniej oponie charakteryzuje się zwiększonym współczynnikiem nacięć w obszarze barku i zmniejszonym w obszarze środkowym. Ułatwia to osiąganie stabilności przy wysokich prędkościach, tak potrzebne do stawiania czoła najbardziej niebywałym drogom.
Wzór na tylnej oponie, z kątem nachylenia rowka przystosowanym do odprowadzania wody, zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni podczas jazdy w linii prostej i przy pokonywaniu zakrętów.
Zastosowanie pojedynczego spiralnego opasania (MSB) wraz z nową konstrukcją pokrowca zwiększyło o 5% obszar kontaktu opony z podłożem oraz o 9% lepszą trakcję i o 8% szybsze pokonywanie okrążeń na mokrym podłożu.
opona
przednia
Główny nacisk na odprowadzanie wody, a także równowagę pomiędzy odkształcaniem a sztywnością.
- Zwiększony współczynnik nacięć w obszarze barku
- Niski, zmniejszony współczynnik nacięć w obszarze środkowym
Konkstrukcja opony
Mieszanka opony
Ciśnienie
Analiza kontaktu Ultimate Eye wskazuje na lepszy rozkład ciśnienia oprócz ulepszonego obszaru kontaktu opony z podłożem.
Obszar kontaktu opony z podłożem (CA=30°)
Prędkość okrążenia na mokrej nawierzchni (INDEKS)
Współczynnik tarcia na mokrej nawierzchni (INDEKS)
opona
tylnA
Główny nacisk na odprowadzanie wody, a także równowagę pomiędzy odkształcaniem a sztywnością.
- Zwiększony współczynnik nacięć w obszarze barku
- Kąt nachylenia rowka przystosowany do odprowadzania wody.
- Duży blok w części środkowej
Konkstrukcja opony
Mieszanka opony
Ciśnienie
Analiza kontaktu Ultimate Eye wskazuje na lepszy rozkład ciśnienia oprócz ulepszonego obszaru kontaktu opony z podłożem.
Obszar kontaktu opony z podłożem (CA=30°)
Prędkość okrążenia na mokrej nawierzchni (INDEKS)
Współczynnik tarcia na mokrej nawierzchni (INDEKS)
osiągi EKSPLOATACYJNE
GAMA
*UM: możliwość instalowania z dętką, jeżeli zastosowano obręcz dętkową.