Aspekty techniczne
opona
przednia
- Zwiękstzony współczynnik nacięć w obszarze barku
- Kształt krawędzi wzoru rowka 3D dla optymalnej sztywności
- Optymalizacja rozmieszczenia i kąta nachylenia rowków, dla właściwego odkształcenia powierzchni
Konkstrukcja opony
Mieszanka opony
Proporcje w strukturze mieszanki
- Konstrukcja mieszanek 3LC: połączenie twardszej mieszanki części środkowej z bardziej miękką mieszanką barków.
- Zastosowanie najnowocześniejszej technologii konstrukcji opasania Bridgestone MS-Belt z technologią HTSPC zapewniają maksymalne parametry prowadzenia i stabilność przy wysokiej prędkości.
- Nowa mieszanka środkowa naniesiona ze zoptymalizowanymi składnikami żywicznymi na etapie początkowej mieszaniny mieszanki w celu poprawy charakterystyki przyczepności.
udoskonalenia techniczne
- Zmniejszenie poślizgu w kierunku końca powierzchni kontaktu.
- Zwiększenie całkowitej przyczepności powierzchni kontaktu z powierzchnią drogi.
- Zwiększony poziom przyczepności w całym zakresie temperatur roboczych opony.
- Zwiększenie poczucia pewności na mokrej i suchej nawierzchni.
Korzyści:
- Większa reaktywność i pewność na mokrych i suchych nawierzchniach
- Większa przyczepność we wszystkich roboczych zakresach temperatur opony
- Poprawione ogólne właściwości prowadzenia
opona
tylna
- Zwiększony współczynnik nacięć w obszarze barku
- Zaostrzony koniec rowka 3D dla optymalnej sztywności
- Zoptymalizowany kąt i ustawienie rowków, służące przekierowaniu sił roboczych działających na oponę
Konkstrukcja opony
Mieszanka opony
Proporcje w strukturze mieszanki
- Konstrukcja mieszanek 5LC: równowaga pomiędzy przyczepnością oraz stabilnością podczas wchodzenia w zakręty z twardszym środkiem, bardziej miękką trakcją i najbardziej miękką mieszanką krawędzi.
- Zastosowano nową mieszankę powierzchni trakcyjnej ze zoptymalizowanymi składnikami żywicznymi na etapie początkowej mieszaniny mieszanki w celu poprawy charakterystyki przyczepności.
- Nowa mieszanka środka opony wykorzystująca podejście oparte na molekularnej technologii drobnej krzemionki: generowanie wyższej zawartości cząsteczek krzemionki (+ 25% w stos. do S21) dotykających drogi.
udoskonalenia techniczne
- Zmniejszenie poślizgu w kierunku końca powierzchni kontaktu.
- Zwiększenie całkowitych sił przyczepności w warunkach mokrych
- Zwiększony poziom przyczepności w warunkach suchych w całym zakresie temperatur roboczych opony.
Korzyści:
- Większa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
- Umożliwienie wyższych prędkości pokonywania zakrętów
- Lepsze poczucie bezpieczeństwa i kontroli
- Poprawione ogólne właściwości prowadzenia