battlax hypersport s22

BATTLAX
HYPERSPORT S22:
PRZEJŚCIE NA
KOLEJNY POZIOM

Szczegółowe informacje o najnowszych
osiągnięciach firmy Bridgestone w dziedzinie
opon hipersportowych.

Battlax Hypersport S22 to najnowsza opona hipersportowa firmy Bridgestone: nowy, ekscytujący produkt, który pozwoli Ci doświadczyć pełnego zakresu osiągów Twojego motocykla na drodze!

Techniczne modernizacje S22 wykazują poprawę osiągów we wszystkich obszarach. Czyżbyśmy stworzyli najlepszą oponę hipersportową do wszystkich warunków?

Aspekty techniczne

opona
przednia

  • Zwiękstzony współczynnik nacięć w obszarze barku
  • Kształt krawędzi wzoru rowka 3D dla optymalnej sztywności
  • Optymalizacja rozmieszczenia i kąta nachylenia rowków, dla właściwego odkształcenia powierzchni

Korzyści

  • Udoskonalone
    odprowadzanie
    wody
  • Zwiększona
    lekkość
    prowadzenia
  • Zwiększona reaktywność i kontrola graniczna
Konkstrukcja opony
Mieszanka opony
Proporcje w strukturze mieszanki
  • Konstrukcja mieszanek 3LC: połączenie twardszej mieszanki części środkowej z bardziej miękką mieszanką barków.
  • Zastosowanie najnowocześniejszej technologii konstrukcji opasania Bridgestone MS-Belt z technologią HTSPC zapewniają maksymalne parametry prowadzenia i stabilność przy wysokiej prędkości.
  • Nowa mieszanka środkowa naniesiona ze zoptymalizowanymi składnikami żywicznymi na etapie początkowej mieszaniny mieszanki w celu poprawy charakterystyki przyczepności.

wykorzystane Technologie:

udoskonalenia techniczne

  • Zmniejszenie poślizgu w kierunku końca powierzchni kontaktu.
  • Zwiększenie całkowitej przyczepności powierzchni kontaktu z powierzchnią drogi.
  • Zwiększony poziom przyczepności w całym zakresie temperatur roboczych opony.
  • Zwiększenie poczucia pewności na mokrej i suchej nawierzchni.

Korzyści:

  • Większa reaktywność i pewność na mokrych i suchych nawierzchniach
  • Większa przyczepność we wszystkich roboczych zakresach temperatur opony
  • Poprawione ogólne właściwości prowadzenia

opona
tylna

  • Zwiększony współczynnik nacięć w obszarze barku
  • Zaostrzony koniec rowka 3D dla optymalnej sztywności
  • Zoptymalizowany kąt i ustawienie rowków, służące przekierowaniu sił roboczych działających na oponę

Korzyści

  • Udoskonalone
    odprowadzanie
    wody
  • Zwiększona
    lekkość
    prowadzenia
  • Zwiększona reaktywność i kontrola graniczna
Konkstrukcja opony
Mieszanka opony
Proporcje w strukturze mieszanki
  • Konstrukcja mieszanek 5LC: równowaga pomiędzy przyczepnością oraz stabilnością podczas wchodzenia w zakręty z twardszym środkiem, bardziej miękką trakcją i najbardziej miękką mieszanką krawędzi.
  • Zastosowano nową mieszankę powierzchni trakcyjnej ze zoptymalizowanymi składnikami żywicznymi na etapie początkowej mieszaniny mieszanki w celu poprawy charakterystyki przyczepności.
  • Nowa mieszanka środka opony wykorzystująca podejście oparte na molekularnej technologii drobnej krzemionki: generowanie wyższej zawartości cząsteczek krzemionki (+ 25% w stos. do S21) dotykających drogi.

wykorzystane Technologie:

udoskonalenia techniczne

  • Zmniejszenie poślizgu w kierunku końca powierzchni kontaktu.
  • Zwiększenie całkowitych sił przyczepności w warunkach mokrych
  • Zwiększony poziom przyczepności w warunkach suchych w całym zakresie temperatur roboczych opony.

Korzyści:

  • Większa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Umożliwienie wyższych prędkości pokonywania zakrętów
  • Lepsze poczucie bezpieczeństwa i kontroli
  • Poprawione ogólne właściwości prowadzenia

osiągi EKSPLOATACYJNE

GAMA